Planning

Hier vind je de lesplanner, geplande toetsen en inlevermomenten, vakoverzicht en PTA’s per jaarlaag.

Lesplanner, toetsen en inlevermomenten

4 havo

Hier vind je de lesplanner, geplande toetsen en inlevermomenten voor 4 havo.

5 havo

Hier vind je de lesplanner, geplande toetsen en inlevermomenten voor 5 havo.

4 vwo

Hier vind je de lesplanner, geplande toetsen en inlevermomenten voor 4 vwo.

5 vwo

Hier vind je de lesplanner, geplande toetsen en inlevermomenten voor 5 vwo.

6 vwo

Hier vind je de lesplanner, geplande toetsen en inlevermomenten voor 6 vwo.

4hv inhaalprogramma

Hier vind je een planning voor leerlingen die tijdens het vierde jaar willen overstappen naar informatica.

Vakoverzicht

PTA

De leerlingen raden we aan om vooral te kijken naar het vakoverzicht en de toets- en inlevermomenten hierboven op deze web-pagina. Voor wie het echt wil weten, is hier een linkje naar ons PTA in Excel , zoals we dat jaarlijks aanleveren aan de school.

4 havo

Hier vind je de lesplanner, geplande toetsen en inlevermomenten voor 4 havo.

Lesplanner

Het is vandaag .

WeekTheoriePraktijk (blokuur)
34intro
35T1 Web Design Uitleg: HTML tagsT1 Web Design Oefening: Khan 1 Intro to HTML + 2 Intro to CSS
36T1 Web Design Uitleg: CSS selectors en propertiesT1 Web Design Oefening: Khan 3 More HTML tags + 4 CSS text properties
37T1 Web Design Uitleg: boxmodelT1 Web Design Oefening: Khan 6 CSS layout
38T1 Web Design Uitleg: floatsT1 Web Design Oefening: Khan 7 More CSS selectors
39T1 Web Design Uitleg: eye catchersT1 Web Design Oefentoets in Woots maken
40T2 Informatie Uitleg: bitsO1 Website stap 1 eerste wijziging gemaakt
41T2 Informatie Uitleg: BINO1 Website stap 2 menu + lege pagina’s
42Herfstvakantie
43T2 Informatie Uitleg: HEXO1 Website stap 3 layout hoofdpagina
44T2 Informatie Oefening: IA gestartO1 Website stap 4 inhoud en plaatjes hoofdpagina
45TW1: Toets 4H-IN-S01 over T1 Web Design
46TW1
47T2 Informatie Oefening: IA t/m 3O1 Website stap 5 layout subpagina’s
48T2 Informatie Oefening: IA t/m 6O1 Website stap 6 inhoud en plaatjes subpagina’s
49T2 Informatie kleuren + plaatjesO1 Website stap 7 kleuren
50T2 Informatie tekst + geluid + video + compressieO1 Website stap 8 perfectioneren
51T2 Informatie Oefening: BeeldbewerkingO1 Website stap 9 eyecathers
52Kerstvakantie
1Kerstvakantie
2T2 Informatie Oefening: BeeldbewerkingPO 4H-IN-S04 website inleveren
3T3 Programmeren Uitleg: programmeertalen + P5JST3 Oefening Khan t/m 5 Animation basics
4T3 Programmeren Uitleg: variabelenT3 Oefening Khan t/m 10 Functions
5T3 Programmeren Uitleg: functiesT3 Oefening Khan t/m 11 Logic and if statements
6T3 Programmeren Uitleg: logica en ifT3 Oefening Khan t/m 13 Loopings
7T3 Programmeren Uitleg: loops (les) arrays (thuis kijken)T3 Oefening Khan t/m 15 Arrays
8Voorjaarsvakantie
9uitloopuitloop
10TW2: Toets 4H-IN-S02 over T2 Informatie
11TW2
12T4 Algoritmen Uitleg: stroomdiagrammenO2 Game eerste wijziging gemaakt
13T4 Algoritmen Uitleg: lijstenO2 Game speler beweegt
14T4 Algoritmen Uitleg: nestenO2 Game vijand
15T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 2O2 Game botsingdetectie + afgaan
16T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 4O2 Game punten + gameoverscherm
17T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 6O2 Game uitlegscherm (je hebt nu een speelbaar spel)
18meivakantie
19meivakantie
20T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 8O2 Game werk aan uitbreiding 1
21T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 10O2 Game werk aan uitbreiding 1
22T4 Algoritmen Uitleg: bubble sort (geen leerdoel)O2 Game uitbreiding 1 af
23T4 Algoritmen Uitleg: kortste pad (geen leerdoel)PO 4H-IN-S05 game inleveren
24extra: algoritme-vragen in Woots makenextra: algoritme-vragen in Woots maken
25uitloopuitloop
26TW3: Toets 4H-IN-S03 over T3 Programmeren + T4 Algoritmen
27TW3
28Zomervakantie

Toetsen en inlevermomenten

DatumCodeToetsvormStof
Toetsweek 14H-IN-S01Digitale toetsT1 Web Design
Zondag 14 jan 23:594H-IN-S04Praktische OpdrachtO1 Website
Toetsweek 24H-IN-S02Digitale toetsT2 Digitale Informatie
Zondag 9 jun 23:594H-IN-S05Praktische OpdrachtO2 Game
Toetsweek 34H-IN-S03Digitale ToetsT3 Programmeren + T4 Algoritmen

Advies voor inleveren van Praktische Opdrachten: Lever een bijna af concept in vóór de laatste les voor de deadline, als er dan iets misgaat dan kun je nog een vraag stellen in de laatste les!

5 havo

Hier vind je de lesplanner, geplande toetsen en inlevermomenten voor 5 havo.

Lesplanner

Het is vandaag .

WeekTheorie+Praktijk (les 1)Praktijk (les 2)
34intro
35T6 Arduinolessen gestartT6 Arduinolessen 1. Knipperende led + 2. Knipperende led op breadboard
36T6 Uitleg breadboard, led, gedimd ledT6 Arduinolessen 3. Fadende led op breadboard met PWM
37T6 Uitleg microcontrollers potmeter, knop, samenvattingT6 Uitleg toestandsdiagrammen deel 1
38T6 Arduinolessen 4. Knippersnelheid regelen met potmeterT6 Uitleg toestandsdiagrammen deel 2
39T6 Arduinolessen 5. LED schakelen met drukknopT6 Toestandsdiagrammen Oefening
40O4-Robot Stap 1 startenO4-Robot Stap 1 starten
41O4-Robot Stap 2 toestandsdiagramO4-Robot Stap 2 toestandsdiagram
42Herfstvakantie
43O4-Robot Stap 3 codeO4-Robot Stap 3 code
44O4-Robot Stap 4 uitbreidingenO4-Robot Stap 4 uitbreidingen
45TW1: Toets 5H-IN-S06 over T6 Robotica
46TW1
47O4-Robot Stap 5 video en inleverenPO 5H-IN-S08 robot inleveren Stap 5 video en inleveren
48T5 Databases Uitleg: SELECT WHERET5 Databases Oefening: Khan 1 SQL Basics
49T5 Databases Uitleg: GROUP BYT5 Databases Oefening: Khan 2 More advanced SQL-queries
50T5 Databases Uitleg: JOIN 1:NT5 Databases Oefening: Khan 1e helft van 3 Relational Queries
51T5 Databases Uitleg: JOIN N:MT5 Databases Oefening: Khan 2e helft van 3 Relational Queries
52Kerstvakantie
1Kerstvakantie
2T5 Oefentoets 1e helftT5 Oefentoets 2e helft
3O3 Webshop Intekenen + uitleg hoofdlijnenO3 Webshop Repo ontvangen + Stap 1
4O3 Webshop Stap 2 DBO3 Webshop Stap 2 DB
5O3 Webshop Stap 2 DBO3 Webshop Stap 2 DB
6O3 Webshop Stap 3 APIO3 Webshop Stap 3 API
7O3 Webshop Stap 4 WebPO 5H-IN-S08 webshop inleveren
8Voorjaarsvakantie
9herhaling: T5 Databases queries met 1 tabelherhaling: T5 Databases queries met 1 tabel
10TW2: Toets 5H-IN-S07 over T5 Databases
11TW2
12wel les, herhaling voor herkansingwel les, herhaling voor herkansing
13wel les, herhaling voor herkansinginformatica afgerond
14wel les, herhaling voor andere vakkenwel les, herhaling voor andere vakken
15wel les, herhaling voor andere vakkenwel les, herhaling voor andere vakken
16wel les, herhaling voor andere vakkenwel les, herhaling voor andere vakken
17wel les, herhaling voor andere vakkenwel les, herhaling voor andere vakken
18meivakantie
19meivakantieexamencijfer informatica bekend
19CEgeen CE voor informatica

Toetsen en inlevermomenten

DatumCodeToetsvormStof
Toetsweek 15H-IN-S06Digitale toetsT6 Robotica
Zondag 26 nov 23:595H-IN-S08Praktische OpdrachtO4 Robot
Zondag 18 feb 23:595H-IN-S09Praktische OpdrachtO3 Webshop
Toetsweek 25H-IN-S07Digitale toetsT5 Databases

Advies voor inleveren van Praktische Opdrachten: Lever een bijna af concept in vóór de laatste les voor de deadline, als er dan iets misgaat dan kun je nog een vraag stellen in de laatste les!

4 vwo

Hier vind je de lesplanner, geplande toetsen en inlevermomenten voor 4 vwo.

Lesplanner

Het is vandaag .

WeekTheoriePraktijk (blokuur)
34intro
35T1 Web Design Uitleg: HTML tagsT1 Web Design Oefening: Khan 1 Intro to HTML + 2 Intro to CSS
36T1 Web Design Uitleg: CSS selectors en propertiesT1 Web Design Oefening: Khan 3. More HTML tags + 4 CSS text properties
37T1 Web Design Uitleg: boxmodelT1 Web Design Oefening: Khan 5 Web development tools + 6 CSS layout
38T1 Web Design Uitleg: floatsT1 Web Design Oefening: Khan 7 More CSS selectors + 8 Other ways to embed CSS + 9 Further learning
39T1 Web Design Uitleg: eye catchersT1 Web Design Oefentoets in Woots maken
40T2 Informatie Uitleg: bits BIN en HEXO1 Website stap 1 eerste wijziging gemaakt
41T2 Informatie Uitleg: rekenen en tekstO1 Website stap 2 menu + lege pagina’s
42Herfstvakantie
43T2 Informatie Uitleg: kleuren en plaatjesO1 Website stap 3 layout hoofdpagina
44T2 Informatie Oefening: IA gestartO1 Website stap 4 inhoud en plaatjes hoofdpagina
45TW1: Toets 4V-IN-S01 over T1 Web Design
46TW1
47T2 Informatie Oefening: IA 1+2+3+4O1 Website stap 5 layout subpagina’s
48T2 Informatie Uitleg: geluid + videoO1 Website stap 6 inhoud en plaatjes subpagina’s
49T2 Informatie Uitleg: compressie + bestandenO1 Website stap 7 kleuren
50T2 Informatie Oefening: IA 5+6+7+8O1 Website stap 8 perfectioneren
51T2 Informatie Oefening: BeeldbewerkingO1 Website stap 9 eyecathers
52Kerstvakantie
1Kerstvakantie
2T2 Informatie Oefening: BeeldbewerkingPO 4V-IN-S04 website inleveren
3T3 Programmeren Uitleg: programmeertalen + P5JST3 Oefening Khan t/m 5 Animation basics
4T3 Programmeren Uitleg: variabelenT3 Oefening Khan t/m 10 Functions
5T3 Programmeren Uitleg: functiesT3 Oefening Khan t/m 11 Logic and if statements
6T3 Programmeren Uitleg: logica en ifT3 Oefening Khan t/m 13 Loopings
7T3 Programmeren Uitleg: loops (les) arrays (thuis kijken)T3 Oefening Khan t/m 15 Arrays
8Voorjaarsvakantie
9UitloopUitloop
10TW2: Toets 4V-IN-S02 over T2 Informatie
11TW2
12T4 Algoritmen Uitleg: stroomdiagrammenO2 Game eerste wijziging gemaakt
13T4 Algoritmen Uitleg: lijstenO2 Game speler beweegt
14T4 Algoritmen Uitleg: nestenO2 Game vijand
15T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 2O2 Game botsingdetectie + afgaan
16T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 4O2 Game punten + gameoverscherm
17T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 6O2 Game uitlegscherm (je hebt nu een speelbaar spel)
18meivakantie
19meivakantie
20T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 8O2 Game werk aan uitbreiding 1
21T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 10O2 Game werk aan uitbreiding 1
22T4 Algoritmen Uitleg: bubble sort (geen leerdoel)O2 Game uitbreiding 1 af
23T4 Algoritmen Uitleg: kortste pad (geen leerdoel)PO 4V-IN-S05 game inleveren
24nog niet bepaaldnog niet bepaald
25nog niet bepaaldnog niet bepaald
26TW3: Toets 4V-IN-S03 over T3 Programmeren + T4 Algoritmen
27TW3
28Zomervakantie

Toetsen en inlevermomenten

DatumCodeToetsvormStof
Toetsweek 14V-IN-S01Digitale toetsT1 Web Design
Zondag 14 jan 23:594V-IN-S04Praktische OpdrachtO1 Website
Toetsweek 24V-IN-S02Digitale toetsT2 Digitale Informatie
Zondag 9 jun 23:594V-IN-S05Praktische OpdrachtO2 Game
Toetsweek 34V-IN-S03Digitale ToetsT3 Programmeren + T4 Algoritmen

Advies voor inleveren van Praktische Opdrachten: Lever een bijna af concept in vóór de laatste les voor de deadline, als er dan iets misgaat dan kun je nog een vraag stellen in de laatste les!

5 vwo

Hier vind je de lesplanner, geplande toetsen en inlevermomenten voor 5 vwo.

Lesplanner

Het is vandaag .

WeekTheorie+Praktijk (les 1)Praktijk (les 2)
34intro
35T7 Netwerken Uitleg: lagen deel 1T7 Netwerken Oefenen: 1. IA (met Filius)
36T7 Netwerken Uitleg: lagen deel 2T7 netwerken Oefenen: 2. IA (met Filius)
37T7 Netwerken Uitleg: ethernetT7 netwerken Oefenen: 3. IA (met Filius)
38T7 Netwerken Uitleg: IPT7 netwerken Oefenen: 4 + 5 IA (met Filius)
39T7 Netwerken Uitleg: RFC’sT7 netwerken Oefentoets in Woots
40T5 Databases Uitleg: SELECT WHERET5 Databases Oefening: Khan 1 SQL Basics
41T5 Databases Uitleg: GROUP BYT5 Databases Oefening: Khan 2 More advanced SQL-queries
42Herfstvakantie
43T5 Databases Uitleg: JOINT5 Databases Oefening: Khan 1e helft van Khan 3 Relational Queries
44T5 Databases Uitleg: multipliciteiten- en strokendiagramT5 Databases Oefening: Khan 2e helft van 3 Relational Queries
45TW1: Toets 5V-IN-S06 over T7 Netwerken
46TW1
47T5 Databases Uitleg: Ruimtedatabase voorbeeldopgave
Maak vooraf: Ruimtedatabase vragen met meerdere tabellen in Woots
T5 Databases Oefening: Khan 4 Modifying Databases
48O3 Webshop IntekenenO3 Webshop Voorbeeldcode ontvangen
49O3 Webshop Uitleg stap 1 (hoofdlijnen)O3 Webshop Stap 1
50O3 Webshop Stap 2 DBO3 Webshop Stap 2 DB
51O3 Webshop uitloop ivm lesuitvalO3 Webshop uitloop ivm lesuitval
52Kerstvakantie
1Kerstvakantie
2O3 Webshop Stap 2 DBO3 Webshop Stap 2 DB
3O3 Webshop Stap 3 APIO3 Webshop Stap 3 API
4O3 Webshop Stap 4 WebO3 Webshop Stap 4 Web
5O3 Webshop Stap 5 verbeteren DBO3 Webshop Stap 5 verbeteren API
6O3 Webshop Stap 5 verbeteren WebO3 Webshop Stap 5 opschonen code
7O3 Webshop5V-IN-S09 webshop inleveren
8Voorjaarsvakantie
9extra les: voorbereiding TW2extra les: voorbereiding TW2
10TW2: Toets 5V-IN-S07 over T5 Databases
11TW2
12T6 Robotica Intro en Arduino uitdelenT6 Arduinolessen 1 + 2
13T6 Robotica Uitleg: microcontrollers deel 1T6 Arduinolessen 3 + 4
14T6 Robotica Uitleg: microcontrollers deel 2T6 Arduinolessen 5
15T6 Robotica Uitleg: toestandsdiagrammen deel 1T6 Toestandsdiagrammen opdracht 1
16T6 Robotica Uitleg: toestandsdiagrammen deel 2T6 Toestandsdiagrammen opdracht 2
17O4-Robot : stap 1 startO4-Robot : stap 1 start
18meivakantie
19meivakantie
20O4-Robot : stap 2 toestandsdiagramO4-Robot : stap 2 toestandsdiagram
21O4-Robot : stap 3 codeO4-Robot : stap 3 code
22O4-Robot : stap 4 uitbreidingenO4-Robot : stap 4 uitbreidingen
23O4-Robot : stap 5 video5V-IN-S10 robot inleveren
24extra les: voorbereiding TW3extra les: voorbereiding TW3
25uitloopuitloop
26TW3: Toets 5V-IN-S08 over T6 Robotica
27TW3
28Zomervakantie

Toetsen en inlevermomenten

DatumCodeToetsvormStof
Toetsweek 15V-IN-S06Digitale toetsT7 Netwerken
Zondag 18 feb 23:595V-IN-S09Praktische OpdrachtO3 Webshop
Toetsweek 25V-IN-S07Digitale toetsT5 Databases
Zondag 9 juni 23:595V-IN-S10Praktische OpdrachtO4 Robot
Toetsweek 35V-IN-S08Digitale ToetsT6 Robotica

Advies voor inleveren van Praktische Opdrachten: Lever een bijna af concept in vóór de laatste les voor de deadline, als er dan iets misgaat dan kun je nog een vraag stellen in de laatste les!

6 vwo

Hier vind je de lesplanner, geplande toetsen en inlevermomenten voor 6 vwo.

Lesplanner

WeekLes 1Les 2
34T8 - Objectgeoriënteerd programmeren
introweek
35T8 - Praktijkles
maak vooraf opdracht 0
T8 - Praktijkles
36T8 - Theorieles 1
maak vooraf opdracht 1 en opdracht 2
T8 - Praktijkles
37T8 - Theorieles 2
maak vooraf opdracht 3
T8 - Praktijkles
38T8 - Theorieles 3
maak vooraf opdracht 4
T8 - Praktijkles
39T8 - Theorieles 4
maak vooraf opdracht 5
T8 - Praktijkles
hierin maak je opdracht 6 af
40Marble Mania / CanSat
intro, repo, werkwijze
Marble Mania / CanSat
uitleg techniek achter knikkerbaan
41Marble Mania / CanSat
Start sprint 1: Basisfunctionaliteit
Marble Mania / CanSat
sprint 1
42Herfstvakantie
43Marble Mania / CanSat
sprint 1
Marble Mania / CanSat
Einde sprint 1: demo en evaluatie
44Marble Mania / CanSat
start sprint 2
Marble Mania / CanSat
sprint 2
45TW1: Toets 6V-IN-S11
over T8 Object Oriented Programming
46TW1
47Marble Mania / CanSat
sprint 2
Marble Mania / CanSat
Einde sprint 2: demo en evaluatie
48Marble Mania / CanSat
start sprint 3: Minimal Viable Product
bespreken 6V-IN-S11
Marble Mania / CanSat
sprint 3
49Marble Mania / CanSat
sprint 3
Marble Mania / CanSat
Einde sprint 3: demo en evaluatie
50Marble Mania / CanSat
start sprint 4: Uitbreiding
Marble Mania / CanSat
sprint 4
51Marble Mania / CanSat
sprint 4
Marble Mania / CanSat
Einde sprint 4: demo en evaluatie
52Kerstvakantie
1Kerstvakantie
2Marble Mania / CanSat
start sprint 5 : Perfectioneren
Marble Mania / CanSat
sprint 5
3Marble Mania / CanSat
sprint 5
Marble Mania / CanSat
Einde sprint 5: demo eindproduct
4Nieuw theorie-onderdeel:
T9 Security – Theorieles
T9 Security – Praktijkles
5T9 Security – TheorielesT9 Security – Praktijkles
6T9 Security – TheorielesT9 Security – Praktijkles
7T9 Security – TheorielesT9 Security – Praktijkles
8Voorjaarsvakantie
9T9 Security – TheorielesT9 Security – Praktijkles
10TW2: Toets 6V-IN-S12
over T9 Security
11TW2
12nader te bepalennader te bepalen
13nader te bepalennader te bepalen
14Bespreken 6V-IN-S11nader te bepalen
15nader te bepalennader te bepalen
16nader te bepalennader te bepalen
17nader te bepaleninformatica afgerond
18meivakantie
19meivakantieexamencijfer informatica bekend
20Start CEgeen CE voor informatica

Toetsen en inlevermomenten

DatumCodeToetsvormStof
Toetsweek 16V-IN-S11Digitale toetsT8 Objectgeoriënteerd Programmeren
week 3 - laatste les van de week6V-IN-S13Praktische OpdrachtO5 Marble Mania of CanSat
Toetsweek 26V-IN-S12Digitale toetsT9 Security

Advies voor inleveren van Praktische Opdrachten: Lever een bijna af concept in vóór de laatste les voor de deadline, als er dan iets misgaat dan kun je nog een vraag stellen in de laatste les!

4hv inhaalprogramma

Hier vind je een planning voor leerlingen die tijdens het vierde jaar willen overstappen naar informatica.

Overstappen naar informatica

We vinden het hartstikke leuk dat je voor informatica kiest. Als je tijdens de eerste helft van de vierde klas spijt hebt van je vakkenpakketkeuze en toch graag informatica wilt, dan kan dat heel vaak geregeld worden. Je moet er wel rekening mee houden dat je alle gemiste stof moet inhalen, dat vraagt behoorlijk wat zelfstandigheid.

Om je overstap succesvol te laten zijn helpen we je op de volgende manier:

  • Tijdens het emc kunnen we je vragen beantwoorden en moeilijke stukjes nog eens uitleggen.
  • Al het lesmateriaal vind je online. Voor T2 (informatica actief) heb je een code nodig die je van de docent krijgt. Voor de website heb je voorbeeldcode nodig die je van de docent krijgt.
  • Bijna alle uitleg is op video te bekijken.

Om je overstap succesvol te laten zijn stellen we de volgende regels. Deze gelden tot het moment dat je je achterstand hebt ingehaald:

  • Bij een dubbel rooster krijgen je informaticalessen voorrang.
  • Je komt ten minste één emc-uur per week voor informatica.
  • In de lessen doe je mee met de nieuwe stof, inhalen doe je thuis en tijdens emc.
  • Reken op ongeveer 4 klokuur inhaalwerk per gemiste lesweek, een deel daarvan kun je in een vakantie doen.

Planning als je overstapt voor de herfstvakantie

Zorg dat je vóór de herfstvakantie in Magister bent ingedeeld bij een informatica lesgroep.

Geschatte hoeveelheid inhaalwerk: 30 klokuren

  • Herfstvakantie: T1 Webdesign inhalen (20 uur)
  • Tussen herfstvakantie en TW1: deel T2 Informatie inhalen (5 uur)
  • Tussen TW1 en kerstvakantie: deel O1 Webdesign inhalen (5 uur)

Toetsen en inlevermomenten

  • Alle toetsen en inlevermomenten zijn gelijk aan die van de andere 4h en 4v leerlingen.

Planning als je overstapt voor de kerstvakantie

Zorg dat je vóór de kerstvakantie in Magister bent ingedeeld bij een informatica lesgroep.

Geschatte hoeveelheid inhaalwerk: 60 klokuren

  • Kerstvakantie: T1 Webdesign inhalen (20 uur)
  • Lesweken tussen kerstvakantie en voorjaarsvakantie: T2 Informatie inhalen (15 uur)
  • Lesweken tussen kerstvakantie en voorjaarsvakantie plus de voorjaarsvakantie: O1 Webdesign inhalen (10 uur in de weken voor de voorjaarsvakantie, 15 uur tijdens de voorjaarsvakantie)

Toetsen en inlevermomenten

  • TW1: de lesstof moet geleerd worden, omdat die nodig is voor de rest van de vierde klas. De toets zelf wordt pas afgenomen op het eerstvolgende moment dat die gegeven wordt.De leerling regelt dit in de vijfde klas via de informaticadocent. Indien de toets samen valt met een andere toets, dan krijgt de informaticatoets voorrang en regelt de leerling via de coördinator een inhaalmoment voor de andere toets.
    Je maakt deze toets dus pas in TW1 van de vijfde klas.
  • TW2: reguliere moment
  • PO website: 1 week voor start van toetsweek 2 (na de voorjaarvakantie).