4 havo

Hier vind je de lesplanner, geplande toetsen en inlevermomenten voor 4 havo.

Lesplanner

Het is vandaag .

WeekTheoriePraktijk (blokuur)
34intro
35T1 Web Design Uitleg: HTML tagsT1 Web Design Oefening: Khan 1 Intro to HTML + 2 Intro to CSS
36T1 Web Design Uitleg: CSS selectors en propertiesT1 Web Design Oefening: Khan 3 More HTML tags + 4 CSS text properties
37T1 Web Design Uitleg: boxmodelT1 Web Design Oefening: Khan 6 CSS layout
38T1 Web Design Uitleg: floatsT1 Web Design Oefening: Khan 7 More CSS selectors
39T1 Web Design Uitleg: eye catchersT1 Web Design Oefentoets in Woots maken
40T2 Informatie Uitleg: bitsO1 Website stap 1 eerste wijziging gemaakt
41T2 Informatie Uitleg: BINO1 Website stap 2 menu + lege pagina’s
42Herfstvakantie
43T2 Informatie Uitleg: HEXO1 Website stap 3 layout hoofdpagina
44T2 Informatie Oefening: IA gestartO1 Website stap 4 inhoud en plaatjes hoofdpagina
45TW1: Toets 4H-IN-S01 over T1 Web Design
46TW1
47T2 Informatie Oefening: IA t/m 3O1 Website stap 5 layout subpagina’s
48T2 Informatie Oefening: IA t/m 6O1 Website stap 6 inhoud en plaatjes subpagina’s
49T2 Informatie kleuren + plaatjesO1 Website stap 7 kleuren
50T2 Informatie tekst + geluid + video + compressieO1 Website stap 8 perfectioneren
51T2 Informatie Oefening: BeeldbewerkingO1 Website stap 9 eyecathers
52Kerstvakantie
1Kerstvakantie
2T2 Informatie Oefening: BeeldbewerkingPO 4H-IN-S04 website inleveren
3T3 Programmeren Uitleg: programmeertalen + P5JST3 Oefening Khan t/m 5 Animation basics
4T3 Programmeren Uitleg: variabelenT3 Oefening Khan t/m 10 Functions
5T3 Programmeren Uitleg: functiesT3 Oefening Khan t/m 11 Logic and if statements
6T3 Programmeren Uitleg: logica en ifT3 Oefening Khan t/m 13 Loopings
7T3 Programmeren Uitleg: loops (les) arrays (thuis kijken)T3 Oefening Khan t/m 15 Arrays
8Voorjaarsvakantie
9uitloopuitloop
10TW2: Toets 4H-IN-S02 over T2 Informatie
11TW2
12T4 Algoritmen Uitleg: stroomdiagrammenO2 Game eerste wijziging gemaakt
13T4 Algoritmen Uitleg: lijstenO2 Game speler beweegt
14T4 Algoritmen Uitleg: nestenO2 Game vijand
15T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 2O2 Game botsingdetectie + afgaan
16T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 4O2 Game punten + gameoverscherm
17T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 6O2 Game uitlegscherm (je hebt nu een speelbaar spel)
18meivakantie
19meivakantie
20T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 8O2 Game werk aan uitbreiding
21T4 Algoritmen Oefenen: eenvoudige algoritmen t/m 10O2 Game werk aan uitbreiding
22T4 Algoritmen Uitleg: bubble sort (geen leerdoel)O2 Game werk aan uitbreiding
23T4 Algoritmen Uitleg: kortste pad (geen leerdoel)O2 Game uitbreiding afmaken
24extra: algoritme-vragen in Woots makenextra: algoritme-vragen in Woots maken
25uitloopuitloop donderdag PO 4H-IN-S05 game inleveren
26TW3: Toets 4H-IN-S03 over T3 Programmeren + T4 Algoritmen
27TW3
28Zomervakantie

Toetsen en inlevermomenten

DatumCodeToetsvormStof
Toetsweek 14H-IN-S01Digitale toetsT1 Web Design
Zondag 14 jan 23:594H-IN-S04Praktische OpdrachtO1 Website
Toetsweek 24H-IN-S02Digitale toetsT2 Digitale Informatie
Donderdag 20 jun 23:594H-IN-S05Praktische OpdrachtO2 Game
Toetsweek 34H-IN-S03Digitale ToetsT3 Programmeren + T4 Algoritmen

Advies voor inleveren van Praktische Opdrachten: Lever een bijna af concept in vóór de laatste les voor de deadline, als er dan iets misgaat dan kun je nog een vraag stellen in de laatste les!